Lastentarvikekirppis 23.3.

Ristin koululla (Tynninharjuntie 1, 08700 Lohja)

klo 10-13

Tervetuloa lastentarvikekirppikselle la 23.3. Ristin koululle. Tule myymään pieneksi jääneet lastenvaatteet ja -tarvikkeet uusille käyttäjille tai tule tekemään ihania löytöjä!

Liikuntasalissa lapsille temppurata.

Buffetissa tarjolla jälleen monenlaista herkkua. Rulettia pyörittämällä voittaa hauskoja palkintoja.

Myyntipaikka 6 €. Paikka maksuton MLL:n Virkkalan yhdityksen jäsenille. Jäsenkortti mukaan!

Lastentarvikekirppiksen kävijäkysely

Vastaa kävijäkyselyyn ja auta meitä tekemään yhä parempia tapahtumia juuri sinulle. Tästä pääset kyselyyn.

Ohjeita kirppispäivään:

• Myyntipaikka sisältää valmiina olevan pöydän ja pöydän vieressä tilan yhdelle rekille.
  • Myyntipöytää pääsee valmistelemaan klo 9 alkaen. Maksu kerätään sisääntulon yhteydessä. Maksu käteisenä (varaathan tasarahan) tai maksukortilla.
  • Olethan myyjänä paikalla tapahtuman loppuun saakka eli klo 13:sta.
  • Paikalla buffetti, josta saa ostettua voileipää ja makeita herkkuja kahvin ja teen kaveriksi.
  • Peru ilmoittautuminen, jos et pääsekään tulemaan paikalle. Näin paikkasi vapautuu seuraavalle.