MLL:n Virkkalan yhdityksen perhekahvilat

Iltaperhekahvila tiistaisin klo 17.30-19.00, parillisilla viikoilla.

Perhekahvila perjantaisin klo 9.30-11.30, joka viikko.

Toimitilassa Virkkalantie 17 A 3. Perhekahviloissa tarjolla pientä purtavaa (vapaaehtoinen maksu käteisellä).

Tule sinäkin perhekahvila-avaajaksi!

Uusia avaajia perhekahviloihin otetaan aina ilolla vastaan. Avaajan tehtävänä on avata ovet, keittää kahvia ja laittaa tarjoilut esille. Avaajana voi toimia esim. lapsen kanssa kotona oleva vanhempi, vuorotyöläinen tai eläkeläinen. Tiistain iltaperhekahvilan avaajana voi toimia myös päivätyössä kävijä.

Laita viestiä tai jätä soittopyyntö osoitteeseen mll.virkkala@gmail.com tai täytä sivun alhaalla oleva yhteystietolomake.  Voit myös tulla perhekahvilaan sen aukioloaikoina ja kerromme lisää toiminnasta.

Perhekahviloihin ovat kaikki perheet tervetulleita!

Oletko tuore vanhempi tai juuri muuttanut paikkakunnalle? Etkö tunne täältä ketään?

Tekisikö mieli jutella samanhenkisten ihmisten kanssa samalla, kun lapsesi saavat leikkikavereita? Tule rohkeasti mukaan perhekahviloihimme!

Perhekahviloissa vanhemmat tutustuvat paikkakunnan muihin, samassa elämäntilanteessa oleviin vanhempiin ja lapset saavat ikäistään seuraa. Kahviloissa on lämminhenkinen ja kotoisa tunnelma. Ilot, huolet ja päivänpolttavat asiat jaetaan rennosti kahvikupposen tai aamupalan merkeissä.

Huomiottehan seuraavat asiat:
-Pese kädet kunnolla saippualla, kun saavut.
-Käytä käsidesiä.
-Älä tule, jos on vähänkään flunssa tai vatsaoireita!

Kahvilat toimitilassamme:

Toimitilastamme löytyy kaksi leikkihuonetta, olohuone, keittiö, kylpyhuone sekä kaksi parveketta.

Toisessa leikkihuoneessa on kotileikkitavaroita. Huoneen kaapeista löytyy askartelutarvikkeita, jotka ovat kaikkien käytettävissä. Lisäksi kaapista löytyy muutama syöttötuoli lisää, mikäli useammalle on tarvetta samaan aikaan.

Toisessa leikkihuoneessa on autoja, legoja, maatila, junarata. Huoneesta pääsee myös toiselle parvekkeelle.

Olohuoneesta löytyy sitterit ja vauvalelut. Olohuoneen yhteydessä on avokeittiö, joten aamupalan nauttiminen onnistuu samalla, kun vauvat ja pienemmät taaperot leikkivät.

Keittiössä tarjolla aamupalaa, joka kustannetaan vapaaehtoisen kahvikassan tuotoilla. Keittiössä käytössä uuni sekä mikro, jos on tarve lämmittää ruokaa.

Jokainen siistii omat jälkensä:
- tiskaa omat astiat
- laittaa lapsien kanssa lelut paikoilleen

Kylpyhuoneessa/vessassa on pari pottaa sekä hoitotaso vaipanvaihtoon. Kaapista löytyy käsipyyhkeitä sekä varavaippoja.

Toimitilan seinillä on mainoksia sekä esitteitä yhdistyksemme toiminnasta sekä toimitilan säännöistä. Avausvuorossa olevan perhekahvilaohjaajan tunnistaa punaisesta avainnauhasta nimikyltteineen.

Parvekkeille on mahdollista laittaa lapset nukkumaan vaunuissaan.

Vapaata parkkitilaa löytyy vastapäiseltä torilta sekä Kodintavaratalon alapuolelta.

Olen kiinnostunut perhekahvilatoiminnasta

Toivon, että minuun ollaan yhteydessä lisätietojen saamiseksi.

Täytä yhteystietosi alla olevaan lomakkeeseen.