Tule meille kerho-ohjaajaksi

10.5.2023

MLL:n Virkkalan yhdistys hakee taitavaa ja vastuullista ohjaajaa lasten kerhoihin Virkkalaan

Kerho-ohjaajaa tai -ohjaajia haemme esim. liikuntakerhoihin (Ristin koulun sali), kokkikerhoon (yhdistyksen toimitila) tai hakijan mielenkiinnon ja vahvuuksien mukaan voidaan yhdessä pohtia myös muunlaisten kerhojen aloittamista.

Kerho-ohjaajan työ on itsenäistä, joten hakijan on oltava valmis kokonaisvaltaiseen vastuuseen kerhoista. Työtehtäviin kuuluu kerhokertojen suunnittelu ja ohjaaminen sekä kerho-asioiden tiedottaminen asiakasperheille ja muu tarvittava yhteistyö vanhempien ja yhdistyksen kanssa.

Edellytämme hakijalta vastuullisuutta, oma-aloitteisuutta, työkokemusta pienten lasten parissa sekä hyviä ryhmäohjaamisen taitoja. Arvostamme lisäksi soveltuvaa koulutusta sekä positiivista asennetta. Ohjaajan tulee olla täysi-ikäinen ja pystyä itsenäiseen työskentelyyn. Työ alkaa elokuussa 2023 tai sopimuksen mukaan myöhemmin. Työ on osa-aikaista, noin 3 – 6 opetustuntia / vko. Ohjaaja voi myös laskuttaa oman yrityksen kautta.

Jos kiinnostuit, laitathan hakemuksesi heti tulemaan! Pidämme haun avoinna niin kauan kuin kerho-ohjaajille on tarvetta. Valitun on toimitettava nähtäväksi lasten kanssa työskenteleviltä vaadittava rikosrekisteriote.

Vapaamuotoiset hakemukset CV:n kera voi toimittaa osoitteeseen mll.virkkala@gmail.com.

Lisätietoja mll.virkkala@gmail.com.